söndag 16 augusti 2009

Bestulna!

Nu känner man sig som en ny människa igen;). En springtur kan fixa mkt;).

Men jag måste väll erkänna att jag låg lite på latsidan idag haha. Tog en hel del extra pauser haha. Och varje gång jag tänkte stanna så titta jag mig omkring innan så att ingen skulle se att jag lata mig haha;). Men sprang det gjorde jag, och fort med;). Blev så att jag kuta på som fan nu istället för att fortare kunna få min 10m pause:p, sen kuta jag på igen och så fortsatte det;).
Så nu ligger jag här hemma i sängen svettig och äcklig och pustar ut;) haha. Wanna make out?!! hahaha.

Tidigare idag så var jag på fotboll, gullringen åkte på storstryk. Och idag kom jag verkligen på mig själv flera ggr med att sitta och säga typ: Kom igen nu då! Oh nej! oooh! osv hahaha! Det kändes lite fult:p. In i andra halvlek så kände jag även att jag började bli på fulhumör, hela kroppen bara skrek att jag hade överenergi i kroppen!! Så jag kände att en springtur var nödvändig idag;). Efter pausen i matchen så insåg jag att både Chris och jag blivit rånade!!!! Någon hade bestulit oss på våra matchblad!!!!! Vi funderade på att ringa snuten, men sen kom vi på att vi faktiskt också brutit mot lagen ett par ggr, Christian gick före en gammal statist i en gammal Ingmar Bergman film en gång på Netto i Sävsjö, Jag strunta i gympan en gång fast att jag hade skolplikt på den tiden!!!!! Och vi ville inte riskera att åka dit för det om vi skulle anmäla matchbladen stölden som ni kanske fattar;).

I liked youre T-shirt:p

Resterande delen av kvällen så blir det film för min del, erbjöd både Nisse och Chris att vara med på det ikväll, men tydligen så har dom något imot mig, vet inte om det beror på att jag ljög för dom en gång om min vikt -97. Get over it boys!!!
Okej som ni ser så hjälpte inte den där springturen så mkt mot mitt överskott av energi, jag är fortfarande på värsta fulhumöret haha.

Sen ska jag nog lira lite Zelda inatt igen, jag vet att jag sa att jag inte skulle göra det på ett tag nu, men hm.. det känns som att det har gått ett tag nu;) haha. Allt känns som en evighet utan min kära Link;).

Imorn ska jag ta tag i och ringa en massa, som jag sa hela förra veckan med, men imorn måste jag verkligen. Inget mer skjuta upp nuu!

På tis åker jag ut till Johans föräldrar och fiskar kräftor;), muuuums!:D. Och sedan på tors el fre så åker vi direkt från dom till Öland;), på en sista liten semester;). Ska bli förbannat skönt att komma dit;), Öland är så förbannat härligt, en av mina favorit platser;). Så fort man sätter sin fot på Öland så mår man bra, man känner sig som nykär i hela kroppen;). Och Johan och jag har verkligen en förmåga att hitta tillbaka till det vi hade för 6 år sen när vi kommer dit;), ja vi blir som nykära helt enkellt;) haha.
Vet inte när jag kommer hem igen, gärna aldrig:D. Nämen det blir väll nån gång näst nästa vecka igen, ska ringa Johan ikväll så att jag får reda på lite mera fakta;).

Men jag tar troligtvis med mig datan, så ni kan va lugna, jag kommer fortsätta blogga;) haha. Och fääääääjsbuckaaaa med för den delen;) hahah.

Nu ska jag göra det jag skulle ha gjort igår kväll, duscha Toy;). Så nu kommer nog snyggisen bli lite arg på mig, men det kan han allt vara den fisen för nu jävlar ska han lukta gott!;).

Take Care! Get drunk and get laid;).

Damn im faunisk! Cant take this anymore!*snyyyft*:D

Pruttkudde

And JonasBrothers!

"I väntan på den absoluta nollpunkten"

Inga kommentarer: