onsdag 19 augusti 2009

Du får inte göra så i min bil!!!!! Får jag visst:p


Åhh just nu är jag så lycklig;). Kom precis hem från elin, har vart där och proppat mp3n med en massa ny musik;). Och nu vill jag ju inte annat än att bara lyssna lyssna och lyssna;).

Blev inte så mkt sömn inatt, men det gör inget:p.
Ställde klockan och vakna vid halv ett som vanligt ändå idag, ringde Chris med en gång då, det tillhör också den dagliga morgonrutinen;).

Vi bestämde oss för att det vart tvungen till att bli lite fotboll idag med;). Och jag tycker att det är riktigt gött alltså;). Roligaste av allt är ju att se Nisses min så fort han gjort något han tycker är bra el snyggt:p haha. Han ser så himla nöjd och stolt ut just då;).


Åååh nu kom en av mina favorit låtar på mp3n:p.

http://www.youtube.com/watch?v=XUmWudcBg2w

Elin berättade förut att jag suttit och berättat i fyllan för henne om hur jag bara ville dansa till denna låten med den mannen som kommer betyda mest i mitt liv;) haha. Och visst jag tycker den är förbannat fin och jag tror det skulle vara en underbar känsla att bara få hålla om den man älskar högst på jorden till denna låt. Men det är ändå inget jag skulle uttala mig om i nyktert tillstånd haha;). Men som sagt fin är den;).

Annars så har dagen idag bestått av rätt mkt tvättning och packning.
Imorn åker jag ju till Öland med min fis:D! Ni fattar inte hur gött det ska bli alltså!!!!!!! Att bara få släppa alla problem i några dagar och bara ha det lugnt och skönt. Mhm säger jag bara;).

"Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?"

Men som sagt jag tar med mig datan så ni behöver inte var rädda för att jag slutar blogga;) haha. Och vill ni något så finns jag på fäääjs 24/7 haha;). Ni kan även nå mig på nr 0763474***, Oh nej har jag glömt dom 3 sista siffrorna:O, tråkigt ju:p. Men som sagt störst chans att få tag i mig är via fääjs;) haha.

Jag och Chris körde en Sibylla med innan han skjutsa hem mig;). Vi hade lite kul i bilen in med;), el jag hade lite kul rättare sagt:p haha. Men lite arg fick jag allt bli på Chrisjävlen då han gasa upp i 120km/h på en 70väääääääg!!!!!!!!!!! Jävel jävel!!!!!!


Nån mer än jag som har märkt hur många "Hahaha" och ";)" såna jag använder i mina blogginlägg?!! Jag måste sluta med det, jag blir nästan förvirrad sjääälv! Nämen jag måste dämpa ner det iaf;), seee där kom den!!! den jävla ";)"!! haha. och där kom "haha:et"!!! Tusan med! Bara för det så ska jag skriva ett helt inlägg utan varken ";)" el "haha" nästa gång!


Då kommer ni inte fatta om jag är ironisk el inte:p, men det skiter jag i;)!.
Just nu sitter jag och väntar på att fisen ska komma hem, han är och tar en öl hos grannen. Men han kommer förhoppningsvis snart. Och då ska vi kolla på film;). Jag kanske hinner med en snabbdusch innan han kommer:p, weeei:D!

Sen ska jag avsluta packningen så allt är klart, och efter det blir det sängen och då tänkta jag börja läsa en god bok;) haha. Har redan läst båda 2 jag har med mig, men dom är ju så jävla fuuuucking braaaa! Den ena har jag läst 3ggr innan redan haha. Kan lätt tänka mig att läsa den 3ggr till;). Jag är ju som dom flesta redan vet ett stort fan av hemska självbiografier, vet inte varför jag har så stort nöje av att läsa om andras miserabla liv, men jag finner det väll intressant antar jag.


Aja ni får ha det gött här hemma medans jag ligger på Öland och njuter;). Tur att det inte ska bli skitväder med på Öland btw:S! Aja skitsamma, huvudsaken är att jag kommer vara där;).

Soundet i början till denna låt är så jävla bra;). Sen är refrängen lite halvhet:p


http://www.youtube.com/watch?v=A1t6wE4xXa8

"I feel so untouched right now"

Inga kommentarer: