tisdag 11 augusti 2009

Im in Löööv<3

Ojojoj vilken uppfriskande springtur säger jag bara:D! Jag känner mig som en helt ny människa:D! Kroppen och själen känns som total rensad från gifter och synder haha;).

Nämen helt ärligt det där var bland det skönaste jag gjort på mkt mkt länge;). Mådde som sagt bajs innan jag gick utanför dörren, kunde knappt andas pga den där jävla ångesten, men nu efteråt så mår jag hur bra som helst:D!
Känns som att allt jag gått och tänkt på hela dagen enbart varit små skitsaker som jag egentligen vet är extremt fel och ett sjukt tänkesätt, saker jag mer än väl vet är dömt att misslyckas och en ren omöjlighet, vet inte varför jag gått omkring och mått så dåligt över det. Jag har bara haft svårt att kunna tänka mig vissa saker utan....... ***!

Men det var som ett ljus gick upp i mitt huvud och sa: Maria fuck that! Screw everything! Move on! hahaha;). Och det är precis vad jag ska göra, från och med nu så är det slut på allt tänkande angående det;), mitt "såkallade" önsketänkande ska nu istället bli min värsta mardröm;).

Så jaa ibland är jag glad att jag har vänner som drar mig ut på en massa skit som verkligen tar imot innan;), så tack Nils;). Samma sak när Elin och dom försöker få med mig ut och festa, då känns allt bara skit och jobbigt innan, men sen dagen efteråt så inser jag hur kul jag egentligen haft;) haha. Så från och med nu ska jag även försöka se lite mer possitivt på saker och ting, och inte bara se allt som stora hinder;).

"The only problem is that you was using me, in a diffrent way that I was using you"

Så jaa tack, min nya hobby är springning;), nu får vi fan inte släppa detta Nils;). 3 times a week som du sa nu;).

Både jag och Nils trodde att vi skulle palla några meter och sen vara nära stupninsgränsen haha. Men icke icke!! Vi sprang över 1.5km innan vi stanna;). Så jag underskattade verkligen min egen förmåga;). Det var inte en 1/10 så jobbigt som jag förväntat mig att det skulle vara;). Grymt underbart;).

Jag är inte ens arg längre för allt! Bara lycklig att allt blev som det blev;).

Haha fy fan jag sitter och klagar på vad lite hormoner kan göra med en kropp, men adrenalinet kan fan göra mer;). Min nya favoritdrog;). Hädanefter när jag känner mig nere, besviken el att jag känner att ångesten är påväg så ska jag ta mig en redig springtur;).
Ill can totally recommend it;).

Dags att besöka Links underbara värld;). Take Care! Get drunk and Get laid;) haha.

"You know that I can use somebody"

Inga kommentarer: