måndag 17 augusti 2009

Mörbultande Möblering

Inatt kunde jag inte sova igen, låg och tänkte på en massa, framförallt så hur jävla dum jag är, jag gick igenom allt, från början till slut, men trotts det så hittar jag inte lösningen på det?! Men det sägs ju att 1+1=2, så jag vet inte. Ska jag skriva en lista kanske?!:p. Och den sidan som får flest plus den får jag tro på;). Tyvärr så vet jag redan nu att det finns fler händelser på den negativa sidan..
Måste sluta tänka, för det hela leder verkligen ingenstans, varför kan jag inte fatta det?!

Gårdagens beslut sårade...

Iaf så har dagen sett lugn ut idag, vaknade runt 1 tiden och insåg att jag verkligen inte hade ett skit planerat för dagen:S, det ledde givetvis till att jag vart överdrivet rastlös, hade nästan panik haha.
Då kom jag på den smarta idén om att möblera om:p. Hemma i svi alltså;). Så vid halv 2 satte jag igång med att börja rensa en massa skit, en timme senare såg rummet ut som skit och jag kände hur jag började ångra mig haha. Gick och käka sen direkt in och fortsatte med med rensningen. La alla grejer jag skulle ha kvar i sängen så den vart proppfull, tur att jag har en dubbelsäng annars hade all bröte verkligen inte fått plats. När jag sedan stod där med 4 kartonger med skit jag ville spara, 4 soppsäckar med skräp och hela sängen full med skit så total ångra jag mig!!! Detta blev jobbigare än jag förväntat! Varför börja jag med skiten?!!! Please någon ge mig en tidsmaskin!! Jag titta mig omkring och börja nästan gråta haha! Men sen insåg jag att jag var tvungen att ta itu med skiten, jag fick ju inte ge upp nu, jag var ju för fan halvvägs;). Så jag fick nya krafter och var klar 6.5 tim efter att jag börjat med allt;).

Men nu är det gjort, och det känns förbannat skönt;). Rummet ser skitstort ut nu, och det ser så himla tomt ut;), possitivt tomt ut alltså;).

Så nu är jag slutkörd i min rygg, men den mår väll bättre imorn kanske;).

Efter det tog jag en dusch och stack sen bort till Nisse och fixa lite med mitt CV så jag kunde söka några jobb. Sen stack jag snabbt hem igen och ringde af, snacka om att jag hade tur, dom stängde kl 22 och jag ringde 21.33 och då sa dom att jag hade 33st före mig i kön, och den beräknade väntetiden var 33min. Men 21.58 kom jag fram och fick prata med dom;). Så jag hann precis;).

Så jaa idag har jag uträttat ganska mkt bra saker;).

Imorn känner jag verkligen att jag måste hitta på något! Har iaf bestämt att jag ska ut och springa med Nils, efter det vet jag inte vad som kommer hända el ske, Men jag åker nog in till stan och ser vad mina vbyvänner har för sig;) haha.

El vad sägs om att lira lite imornkväll Nils?! Du kan få se mitt nya rum:p, vet att du vill haha. Jag hittade ett nytt spel idag i min byrå btw, Tvpoker:p. Det kan ju vara något som är värt att testa kanske:p.

Och på tal om att hitta saker, naaaaj vad mkt roliga saker jag hittat idag när jag städa haha. Vissa grejer var riktigt roligt att få se igen;).

Nej nu ska jag ta ett piller sen ut med toy på en sista pissrunda, oh nej nu kom jag på en grej jag gjorde inatt när jag var hög av tabletterna:S, det är som att komma på grejer man gjort i fyllan haha. Gör alltid massa dumma grejer när jag tagit piller, och tänker och säger massa dumma grejer med:S.. Men det är verkligen härligaste känsla att må som man gör just då:p. Iaf det jag gjorde inatt var att beställa en jävla massa mobilspel hahahaha. Av vilken anledning?!! Jag spelar ju för fan aldrig ens det!!!! haha. Så jävla onödigt!!!! Kommer ihåg att 2 av spelen kosta 50kr st iaf:S. 3 spelet kommer jag inte ihåg vad det kosta! Aja skitsamma, gjort är gjort.

Åh vad mysigt det ska bli att sova i mitt nystädade rum och min nybäddade säng inatt;). Ni är icke välkommna;). Så sleep tight;).

Just det jaa, Ulrika ringde mig och fråga om en låt igår. Så jag vart ju givetvis sugen på att in och höra på den. Så jävla barnslig, men så jävla bra! haha. Älskar att höra honoms röst, den gör mig så glad;).

http://www.youtube.com/watch?v=gbngST6KtFY

"Det är så synd att hjärtat är förfört, det slår som en feber som att allt vore kört"

"Im not supposed to love you,
Im not supposet to care,
Im not supposed to live my life, wishing you where there.
Im not supposed to wonder where you are or what you do.
But I cant help myself, cause Im in love with you"

Inga kommentarer: