fredag 14 augusti 2009

Rooosa!


Nej som sagt du är inte den lättaste jag vet att läsa, hur vet jag att du menar det du säger??! Hur vet jag att det inte bara är skitsnack?! Jag litar verkligen på dig, men jag tror inte det finns någon i hela världen vi är så falska mot som oss själva.


Nu är jag som sagt hemma efter ännu en harrys runda, fick skjuts ner lite väl för sent inatt, glömde mitt pass och massa:S, men jag blev bjuden på allt;), så det var ju inte fy skam;) haha.

Innan idag så har jag vart på fotboll och lite;). Chris var här en sväng och vi skrev lite cv osv. Vilket gick sådär må jag säga haha. Jag och Chris har alltid haft en förmåga att inte kunna vara så seriösa i varandras sällskap av nån lustig anledning haha, och jag gillar det nog mer än vad jag hatar det;).
Vi tar fram någonting inom varann som jag inte tror att nån av oss någonsin kommer kunna känna med någon annan;), and thats why hes my BFF!!! hahaha;). TTYN!!!! BITCH!;).

Idag innan jag traska in min röv på harrys så börja jag ju givetvis prata med en jävla brud, vilket försena allt! Hon hade hamnat i knipa som tusan, och givetvis snäll som jag är och alltid vart så lova jag ju att skydda henne om något skulle hända henne:S. Vi satt där utanför och vänta i ca 30min på att åka på stryk haha, el iaf starta ett bråk haha. Som tur var så kom det ingen så det vart lungt;). Annars kunde jag vart lite blåslagen just nu haha, NOOOOOT!! Fatta att jag typ sprungit 3ggr nu, jag är vältränad! hahah;). Jag kan slåss!!! haha.
Nämen helt ärligt varför ska jag alltid vara så generös?!! Jag kände inte ens den där bruden!!!!
Hennes hund var nära på att bita Toy tidigare idag, såå hm borde jag inte avsky henne istället ör att vilja hjälpa henne?!! haha. Men som sagt tillslut så tröttna jag på väntan och stack in och drack rosa pantern istället;). Mhmmm va nice:p.

Näfan nu ska jag gå och värma upp min löksås och sen fixa lite spagetti till det;). Ni tror inte det är nice alltså?!! Hahah fuck you man"! Ni vet ingenting om pleasure:D!

Take care! Get drunk and get laid som sagt;) haha;).

Puss;).

"Ska vi gå hem till dig el hem till mig?!;)"

Inga kommentarer: