tisdag 25 augusti 2009

Jag ser ljust på framtiden;)!

Nu är man hemma på fastlandet igen, lite sad faktiskt, hade mer än gärna stannat kvar ett par dar till. Men som sagt det kommer alltid en vardag igen.

På vägen hem satt jag och tänkte på allt möjligt mysko haha. Litauen bla. Satt och tänkte och undra vart alla människor vi träffa där befinner sig idag. Har ju inte hört från nån av dom på skitlänge. Vill förbannat gärna åka dit igen alltså, det var också ett sånt ställe jag trivdes förbannat bra på. Vilket man verkligen inte kan tro om ett skitland som Litauen haha. Det enda jag egentligen kan klaga på där var maten, den var inget vidare alltså:S, men vafan dom hade ju chips:p, det lyckades jag ju överleva på i 2 veckor nästan:p.

På kvällen igår så fick jag och Chris ett ryck och åkte ut och bada i Snokebo;). Jag trodde att det skulle vara skönt, med tanke på hur varmt det var i havet. Men nej nej det var svinkallt!!!!
Och då bada jag som sagt några tim innan i havet på Öland innan vi åkte och tyckte det var hur najs som helst:S.

Idag har det iaf vart en jävligt bra dag, på många sätt;).

Dagen började med allt Chris kom hit och jag fixa lite engelsk frukost åt oss;). Efter det ville vi ha något sött och drog därför in till stan för att köpa oss varsin mjukglass;), Chris var tyvärr mkt godare än min... Så nästa gång ska jag med ha en likadan;).

Efter det stack vi upp och körde ett par serier bowling med;), synd bara att Mala inte kunde följa med idag på hennes födelsedag och allt:(... Men vi tar det på fredag istället;).

Sen var det meningen att vi skulle ut i skogen och plocka lite svamp, men när vi åkte förbi Snokebo så kunde vi inte hålla oss, utan det fick till att bli ett dopp idag med;).
Kallt, kallt, kallt... Brrrr....

Sen så jävlar blev det svampplocking så det bara skrek om det:p! Tror faktiskt till och med att jag lyckas få Chris att se nöjet i svampplocking med:p haha. Idag var han riktigt på G alltså! haha. Men han var ganska så duktig med faktiskt;), inte för att han kan slå mig i det men han var helt oki;). SvampplockarN!:D.

Och nu till dagens bästa händelse! Dom har ringt från Norge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeeeeeees!!!
Äntligen lite goda nyheter!

Vi vet intevilket jobb det är än som ringt, eftersom ingen av oss svara när dom ringde tyvärr. Men vi ska ringa imorn igen;), och då jävlar smäller det!!!!:D

Vi har sökt 3 jobb, och alla 3 vill jag mer än gärna ha, så det spelar ingen roll vilket av dom det är som ringt;).

Denna gång kommer jag inte banga, jag vill iväg! Sist berodde det ju mkt på att jag inte ville åka ensam, och framförallt inte bara lämna allt som det var just då. Men nu ha jag ju Chris med mig:D!

Hoppas verkligen på detta nu, håll tummarna för oss nu för fan!!!

Kvällen för min del är bara ung än så länge, jag har massor att styra med nu inatt. Så om jag kommer i säng innan 4 inatt så blir jag chockad. Men jag ska inte klaga det, jag älskar ju nätterna, det är då jag trivs som bäst;).

Imorn vet jag inte riktigt vad som kommer hända, hoppas ju på att Chris inte ska jobba tidigt på tordagen så att vi kan hitta på något kul imornkväll:p.
Annars drar jag nog upp till faster en natt, dricker lite osv;).

Mitt Onsdagsvin ska jag ha hur el hur iaf;).

Äsch nu orkar jag inte ligga här mer, har lite att stå i, så Ciao på er;)!

"I want you! Cuz this is only bringing me down"

Inga kommentarer: