tisdag 4 augusti 2009

Mannen i skogen next to Kvinnan i sjön:O!

Johan kom hem igår natt som sagt, det var skönt att ha hem han så man vet att allt var okej;).

Tråkigt nog så fick han inte den bästa nyheten när han kom hem, och jag lider verkligen med han. Jävligt synd om honom. Men allt kommer gå bra älskling, jag känner det på mig.

Runt halv 6 tiden igår så följde jag med malin och ett par grabbar från hennes jobb på något jävla möte uppe i lköping. Kan inte påstå att det var något för mig direkt, men själva idén är ju smart. Men jag har varken tid el ork att angagera mig i massa sånt där.
Men det var absolut värt att åka upp och kolla på;).
Enda som jag egentligen inte gillade med resan var just det, själva resan! Han som körde, alex hette han, körde som en jävla galning! Värsta jag vart med om! Så jag vet inte hur många ggr jag var nära på att skita på mig! haha. Så han vill jag icke åka med fler ggr haha.

När vi kom hem så gick jag av i Gullringskorset, där Chris satt och vänta på mig;). Vi drog in till stan för att hämta min hund, och på vägen dit precis innan vi skulle svänga in mot lägenheten så såg vi vad vi trodde var en gigantisk spindel, men det visa sig att det var en fladdermus som tappat flygförmågan som kröp på vägen. Så jävla synd om det. Culle tyckte att det bästa skulle vart att köra över den, så den slapp lida, och det var det ju egentligen. Men jag kan ju inte!! Jag är en sån person som känner 100ggr mer sympati för djur än för människor. Dom är så jävla försvarslösa och helt utlämnade till ödet, medans vi människor besegrar ödet dagligen. Det är inte rätt anser jag. Låter sjukt jag vet, och visst tycker jag det är bra att det finns den hjälp idag som det finns för oss människor, men just pga att det finns det så kan jag inte känna sympati för oss.

Aja sen iaf efter att ha hämtat Toy så drog vi vidare ut mot Snokebo för ett litet nattdopp, det var ju så grymt länge sen. Och som vanligt så släppte jag Toy lös en sväng medans jag tog en cigg så han fick springa av sig lite. Efter det när vi var påväg mot bilen bort med Toy så sa culle: Såg du vad det lös i skogen däruppe?! Och jag bara: Nääe?!! Men jag tyckte jag såg något som lös precis när vi gick ur bilen förut, men jag trodde det var ren inbillning.
Culle trodde att det var ett ficklampslyse han sett, Och precis när han avslutat den meningen så hörde vi grenar som gick itu sådär ni vet uppe i skogen, så vi förstod ju att det var nån där, hur läskigt som helst haha!

Nämen så jag sa åt Culle att hämta våra grejer, det här var fööör läskigt för att stanna kvar haha. Och dom där 2 min bort till bilen kändes som evigheter haha, fan så rädd jag var! Jag tog till och med Culles hand vid ett tillfälle av ren rädsla haha.
Och när vi nådde fram mot bilen så låste vi den båda 2 snabbt som fan och åkte därifrån haha.

Och visst det hela låter skittöntigt, men man är fan inte så katig när man väl står där mitt ute i skogen och vet att man är iakttagen.

Eftersom vi fortfarande var badsugna så drog vi ut till stjärnevik istället, det var lite småkallt i vattnet, vilket ledde till att jag inte gick ner mer än till låren typ haha. Badkruka nananana! Skit ner dah Chris! haha.

Efter lite disskutioner om att om man borde raka sig el ej så drog vi oss hemåt;).

Väl hemma satt min söta farmor uppe och väntade på mig;), så det blev nån timmes prat med henne innan jag drog mig tillbaka mot sängen. Det var verkligen heaven att trycka i sig ett piller då så att jag för en gångs skull fick somna sköönt!

Idag drar jag mig uppåt Djursdala, till min kära faster;). Och där lär jag nog förbli ett par dar förhoppningsvis;).

Jag hade velat åka till älgsafarien utanför Tuna nu på Ons, för då fick jag lov att för en gångs skull låna bilen av farmor, så vi kunde ta oss dit. Men icke, lille Chris fjärten kunde inte då! Bajs på dig!
Så det lär väll inte ens bli det heller i sommar, usch vilken händelserik sommar detta blivit! Jag har vart och sett och upplevt så många nya grejer!:D

Aja nu har jag skrivit ganska mkt, vilket jag är förvånad över själv att jag gjort haha. För det har ju börjat bli så jävla tråkigt:S.
Nu är det iaf dags att slänga i sig något att äta och slå faster en pling;)!

Take Care!

"Youre acting kind of weird"

Inga kommentarer: