lördag 22 augusti 2009

Toabås!

Jag har en bild, en bild av hur allting borde vara, hur allting borde bli.
Det känns så rätt, allt jag kan önska mig.
Men varför känns det då som att siutvationen jag befinner mig i idag står i vägen för min vision av framtiden?! Vill vi, el vill vi inte?!

Ligger just nu och pustar ut efter dagens äventyr. Som vanligt så har jag precis korkat upp en ny vinflaska och ligger nu och njuter av det första glaset;).

Idag har vi varit och kollat in naturen lite här på Öland, tror inte jag behöver nämna något om hur förbannat vackert det är här.
Vi gick upp i ett ashögt fågeltorn typ, därifrån såg man ut över hela havet;). Lite längre ut låg en ö som var bosatt av tusentals olika fågelarter.
Vi satt och fikade där lite innan vi drog vidare.

Nästa anhalt var runstenen här utanför Färjestaden. Rätt coolt att gå och titta på sånt där;). Livet före våran existens finner jag ganska så intressant. Speciellt när det kommer till Vikingatiden, allt med det är facinerande. Deras vapen, deras stora gigantiska skepp och framförallt så facineras jag av deras tro och alla deras gudar;). Tor är ju den stora idolen;), så länge han inte är arg och slår med sin hammare så vi får genomlida hans ilska genom blixtrar och dunder här nere på jorden haha. Det gillar jag icke!

Idag mår jag även mkt mkt bättre i benet;). Känner i stort sätt ingenting alls idag;). Så det är riktigt najs;).

Aah just det måste berätta om min "nasty" upplevelse på toan här igår, kan fortfarande inte tänka på det utan att börja garva haha!

Jag gick bort till toan igår då för att pissa, vinet rinner ju rätt igenom för fan!
Iaf så satte jag mig på toan och försökte pissa, vilket inte gick så där jätte bra då jag har extremt svårt att pissa på offentliga toaletter, och ännu värre när det kommer till toalettbås!!!! Det är rena tortyren alltså! Riktigt hemskt!!!! Att behöva sitta där och höra varje jävla liten droppe som andra pissar i båsen brevid! Och tro mig skita i ett sånt bås är inte ens ett alternativ för min del! Det skulle krävas mkt för att jag skulle göra det.

Iaf så satt jag där i min ensamhet och försökte trycka (Piss och inte bajs okej!), för jag faktiskt där ensam just då. Helt plötsligt så hör jag hur det kommer in 2 damer lite halvonyktra, dom vinglar sig fram till varsit toabås på sidan av mig. Så jag satt alltså i mitten av dom. Det blev tyst i båda båsen och jag hörde hur båda damerna gjorde sig av med det jag försökt göra mig av med dom senaste 10min (fortfarande urin!), bara sådär liksom, utan några som helt problem för dom. Jädrans kärringar tänkte jag!!!

Helt plötsligt iaf så släppte den ena damen av värsta brakarn!!!!!!! Då hörde man från det andra båset: Jag hörde allt den där jävlen dööh!
Och så börja båda kärringarna asflabba!! haha. Och då kunde jag ju verkligen inte hålla mig längre utan jag börja med asflabba!!! hahaha.
Då vart det tyst i dom andra båsen, tror dom vart chockade över att det var nån mer än dom där inne haha. Och jag visste verkligen inte hur jag skulle reagera, vart förbannat pinsamt! Så nu vet jag verkligen vad innebörden av "pinsam tystnad" betyder haha. Iaf efter ca 2sek tystnad så började kärringarna asgarva igen som tur var haha. Och jag vet 2 sekunder låter lite, men det kändes som en evighet.
Givetvis så kunde jag inte hålla mig den gången heller utan börja garva med dom igen haha.
Jag satt alltså i ett toabås och asflabba med 2 kärringar jag aldrig ens varken träffat el sätt i hela mitt liv åt en fis!! hahaha.
Aja det var en rolig upplevelse iaf;). Kärringarna gick sedan och jag satt kvar på mitt bås i minst 10 min till för att lyckats avsluta min pisstur.

Nu ska vi visst käka här;). Grillat bjuds det på ikväll;), inte skit det;).

Efter det ska jag och Johan hoppa i och bada;), blir säkert lite manet och räk sökning för min del med;). Facinerande varelser;).

Take Care! Get drunk and get laid!;)

"Im trying not to think about you, so why dont you just let me be?"

Inga kommentarer: