måndag 10 augusti 2009

Hormonerna bara sprutar!!!

Åhhh jag vill fortfarande ha polly, varför köpte jag inte det inne i stan?!! Jävla äckliga tuttifrutti istället!!!!!
Nu i dessa röda tider så är jag verkligen sugen på precis allt! Och det är grovt jobbigt, jag känner mig handikappad och utlämnad helt åt ödet haha;).

Jag vill ha det och det och det och till och med det!!!!!! och jag får verkligen vara glad om jag åtminstode lyckas få en det av alla deten haha.

Just nu är jag så jääävla mmmmhmmm, och inte kan jag stilla min hunger själv haha.

Ill dooooo anything!!!!! Anything to get it!!!!!!!!!

Idag har jag iaf vart inne i stan och lämnat lappen, imorn ska jag ringa och styra med lite samtal, alltid lika röööööööligt!!!

Sen kom nils förbi en sväng förut och jag sminka han haha. Fast inte som en brud, jag lägger upp lite bilder imörn troligtvis;). Heeeeeting vart han ju iaf, nooot haha! Nämen det vart coolt;).
Chris titta förbi en sväng med och berätta lite om sin nya flamma som har minst 10kg smink i ansiktet för att dölja sitt fula face! hahaha. Nä förlåt Chris, du har rätt, jag dräper verkligen alla dina babes med fula ord haha. Man ska icke dräpa! Men det är bara för att du har så kass smak och för att du gör just samma sak, men jag lovar att jag ska försöka sluta;).

Nu kom jag precis hem från stan typ, var inne med Chris och köpte godis då som sagt, meningen var ju att jag skulle köpt polly, och nu ångrar jag mig verkligen:S... äckliga tuttifruttis helvete!

Kl är 1, men mia g är icke redo för sängen än tror ho, ho vill börja spela ett nytt Zelda, ett spel jag faktiskt aldrig klarat. Har bara försökt en gång innan iofs, men det sket sa:S. Detta Zeldat går på tid med och sånt jävla tålamod har ju verkligen inte jag:S, jag vill ju hinna med att läsa allting, prata med alla, upptäcka varje liten vråå som finns i spelet, men framförallt hinna med att se varje rörelse och steg Link tar:p haha. Så vi får se hur länge jag står ut;), förhoppningsvis är jag tillbaka inom 2 veckor;) haha.

Det är ju det som är det bästa med att spela det, att det verkligen inte finns någonting annat som existerar i min värld just då;), ingen hunger, inget faunisk, inget röksug. Kan hålla mig i 3 dygn utan att sova el skita hahaha. Näe inte riktigt så illa kanske, men typ;).

Och jag tror jag behöver ha en sån period nu igen faktiskt, inget tänka el behöva gå omkring och spela social hela dagarna. Vissa saker blir bara värre och värre, och känns mer och mer. Jag klarar inte att höra skiten längre, jag blir bara så arg och besviken när jag hör det. Hör dig prata om det. Jag vill verkligen inte veta okej! Det är redan svårt som det är, varför kan du inte se det!? Snälla lär dig läsa mig....

http://www.youtube.com/watch?v=22hvEdaPSMs


Nu ska jag nog slänga på spelet och tröstäta lite hahaha. Varför blir man så jävla känslosam i menstider?!! Jag går omkring som en liten ängslig h*ra som skulle kunna börja gråta för absolut ingenting, och då är jag annars en riktig tuffing som ytterst sällan gråter haha. Ursäkta mitt ordval btw haha. Men nu känner jag mig mindre än en liten flicka i rosa prinsessklänning, så fan dig om du stampar på mig och lortar ner mig haha. Man älskar och saknar allt och alla hahaha! Fattar ni vad ett par jävla hormoner kan göra med en kropp?!! haha, med min cooolla kropp?!! haha. Men innerst inne så vet ni ju alla att jag hatar er:D, så låt er inte luras av mina hormoner haha.

Jag vill bara ligga och gosa just nuu! Meh herregud vad är det med mig?!! Nu blir jag rädd haha. Men jag vill ju bara gosa, vad är det för fel på det?!!! Ehhh en riktig hårding gosar aldrig!!!! haha nej nu överdriver jag, klart det är mysigt att ligga och gosa ibland;), det är det allt, det kan jag inte dölja att jag tycker;).

Näpp nu får detta vara bra, dags att stänga på Zelda och kanske fälla ett par tårar till nån lite filmsnutt där tillsammans med mina hormoner, samtidigt som jag kramar hårt om en kudde;) haha. Lär ju bli om f*tt kudden med haha. Godnatt, fnatt, patt, chatt som Johan Andersson säger;).

"What you do to me is hurtful"

Inga kommentarer: