måndag 31 augusti 2009

The vind is vänding!

Har vart lite arg ikväll, men nu har det gått över;). Nu undrar ni säkert varför jag vart arg, och ni behöver inte vara oroliga för det ska jag för er berätta;).
Jag har legat och letat efter en låt på youtube och inte funnit den, men så hitta Johan den på 2 sek så nu är jag glad igen;).

Titta här nu Nils jag länkar:D

Finns nog inget spel som kommer kunna "Steeeel my heart" lika hårt som Zelda har gjort, Link är en stor ikon för mig, en legend! haha. Just därför kan soundtracket till det spelet få varje hårstrå att resa sig på min kropp;), bättre än såhär blir det sällan!

(Nu är detta inte orginalversionen, detta är ett grymt band vid namn Dr wily and the robots som gjort remixen, ett band som gör om tvspels låtar åt det lite mer metal hållet, dom har en hel bunt med riktigt fräna låtar, för er som gillar tvspel då naturligtvis:p)

The Legend of Zelda: http://www.youtube.com/watch?v=2xT1y54s3hE

När jag ändå var igång ute på youtube så leta jag även upp ett annat favoritsoundtrack, hörde den första gången när jag såg filmen The mist. Grymt vacker låt, inte lika bra som Breavehearts soundtrack, men nästan;).

The mist Soundtrack: http://www.youtube.com/watch?v=ZHyxghE3D2s&feature=related


Kanske borde nämna lite om dagen i sig med.

Gick upp tidigt för att ringa lite samtal, men sen gick jag och la mig igen. Och där i sängen låg en pigg Johan Andersson. Han låg och vred och vände på sig som en galning, så jag hade extremt svårt för att somna om. Men tillslut gick det.

Vaknade, ringde Chris och sa att jag ville bowla och luncha på stan. Så han palla sig in hit. Mala hängde med också;).

För en gångs skull så vann jag bowlingen!!!!!!! Äntligen! Det var fan inte igår alltså! Vann 2 av 3 möjliga, så jag är stolt:D! Och jaaa jag vet Chris att du vann "Totalt", men du vet även att jag inte räknar så och det har jag sagt hela tiden, det är ju för fan som att spela Yatzy 3 gånger och den som får högst poäng totalt vinner:S! Man räknar icke så! el gör du det kanske?! Nej så skit ner daaaah! Och Nils det kan du med göra eftersom du också tänker så!! Pluttfis på er!

När vi kom hem från Vby så drog vi ut och gick en sväng, Ivarsudde rundan. Det var skönt;), alltid lika härligt att komma ut i skogen;).

Efter det stack jag hem och laga käk, det var inte dåligt nice hörreni;). Sen efter det så har jag duschat, städat och bytt hos Eddie. Så jag är rätt nöjd över dagen som varit faktiskt;). Uträtt mkt, till och med lyckats skicka iväg alla papper som jag verkligen väntat med in i det sista.
Så en dag att vara stolt över med andra ord:D! Ge mig flera såna dagar tack haha.
Men så är jag helt slut med haha. Kommer sova riktigt nice inatt;).

Imorn blir det troligtvis att besöka Älgparken för min och Chris del;). Vi har pratat om det ett jävla bra tag nu men det har inte blivit av. Och dom stänger ju tydligen i helgen så det gäller att passa på;).

Nu ville Chrisse tydligen att jag skulle slå honom en pling så det är väll bäst jag gör som han säger, annars blir det väll stryk. Han brukar slå mig ibland, och det gör lite ont faktiskt. Oftast brukar misshandlen ske med skärp på röva el öppen handflata på mitt lillfinger. But whats friends foooor lixom!;).
(Och när han gör detta mot mig så brukar jag hånflina inombords, för han är ju så vek och svag mohahaha).

Efter samtalet med Chris så ska jag slänga på Sopranos och bara grosa i mig ostbågar;). Det ska tydligen vara en bra serie säger dom, så jag får väll se om det stämmer;).

Byee Bitches!

Take Care, Get drunk and get laid;)!

"Im not yours anymore"

2 kommentarer:

Justinsane sa...

Du glömde skriva med poängen jag fick i sista :s Fick ju 193. Vilket är bäst av alla oss. Viktigt att ta med. Sen så gillar jag inte dina påhopp! Jag är inte vek, jag är bara mindre stark. OK?!

burningtears666 sa...

Hahaha det är min blogg! Vilket betyder att jag skriver med det JAAAAG tycker är viktigt! Oki?!!. Okej vi säger väll det då, mindre stark, mindre stark än mig;).