söndag 23 augusti 2009

Då man tappar tålamodet..

Sista dagen här på Öland, imorn åker vi hem:(.. Det ska bli träligt, men det spelar ju ingen roll vart man befinner sig, el vad man gör, det kommer tyvärr alltid en vardag igen.

Igår tog jag och Johan med oss Wilma och gick och bada, hade bara räknat med att trampa omkring lite i vattnet med mina foppa som jag brukar haha. Men neeej så nice det var i havet! Hur skönt du vill!!! Så jag var i ett jävla bra tag faktiskt, och jag frös inte heller när vi gick upp;). Så det blir troligtvis ett kvällsdopp idag med;).

Jag drack lite väl mkt igår, och vart ganska så onykter om jag säger så. Men jag tror att jag lyckades gömma det ganska så bra;).

Idag har vi vart ute och fart lite igen;), vi besökte Eketorps borg vilket var mäktigt att få se;). Johan var som i extas haha. Han avgudar ju allt som har med allt sånt där att göra;).

Blev även förbannad som satan på en viss ung herre igår, egentligen vart jag ju inte förbannad på det han gjorde just då. Utan det var den där lilla millimetern som fattades bara för att jag skulle sprängas av ilska, och jag tror vi alla har en sån punkt. Jag pallar helt jävla ärligt inte med ditt sätt längre, det går mig på nerverna något helt otroligt alltså. Och jag har verkligen försökt att hålla mina egna never i styr och försökt att acceptera dig och ditt lustiga beteende, men det funkar inte längre! Du vägrar att mötas halva vägen, och kan du inte det så tänker inte jag engagera mig i dig längre. Man beter sig inte så som du gör, pga en hel rad med anledningar, det är otrevligt, en jävla brist på respekt, och framförallt så bemöter man inte sina "vänner" på det sättet.
Allt kan inte ske när det passar dig! Ena stunden är du hur bra som helst, nästa beter du dig som ett svin, hm okaay?! Av vilken anledning?! Vad tjänar du själv på det?!! Lider du av personlighetsklyvning el vad är det egentligen frågan om?!!
Det är skitjobbigt att inte veta vilket humör du är på, att hela tiden gå och hoppas på att du ska vara på "Det bra humöret"!

Du är 2 personer i mina ögon, ena studen är du en kille jag verkligen respekterar och har förbannat kul tillsammans med. Du är rolig, och jaa en jävligt bra kille helt enkellt.
Men sen kan det gå 2 min och sen så sviker du den bilden av dig själv, hela bilden av dig total förändras och du blir dina possitva sidors motsatser helt enkellt.
Och du kan ju vara så jävla bra så varför ska du förstöra det?!!

Och är du inte villig att ändra på dig, vilket jag tror du skulle ha jävligt svårt för, eftersom det verkar tillhöra din personlighet. Så vet jag faktiskt ärligt talat om jag vill ha med dig mer att göra i mitt liv.

Nä nu kan jag inte ligga här och lata mig mer;). Ser fram imot i helgen, då blire fäääst:p. Onsdagen kan ju komma till att bli lite trevlig med kanske:p thihihi:p.

From me to you baaby:

http://www.youtube.com/watch?v=Ts19Nn-xyGs&feature=related


Värt att fundera på:

Hur ska man i en relation som förbjuder kärleksdriften kunna hantera denna drift utan att drunkna i en ocean full av frustration?!

Inga kommentarer: