fredag 7 augusti 2009

Make me smile!

Igår vart jag lite små irriterad på Johan, så jag bestämde mig för att fisa! hahaha!
Vad jag inte hade räknat med var ju hans hämnd!

Först fes han en gång, sen säger han: En neger kommer sällan ensam!
och fes igen!

Hahahaha men jag kunde fan inte annat än å skratta åt det! hahaha!

Låg och kollade på VH1 Greatest hits igår med Johan innan vi skulle sova.

Då kom den här gamla låten:

http://www.youtube.com/watch?v=KBw4YuBylvs

Förbannat bra och skön! haha. Problemet är bara att jag inte kommer ihåg vart fan jag har hört den:S, det känns som något Chris liknande, är det det?!!
Någonstans har jag hört den, och jag vet att det är någon jag känner från förr som gillar det, kanske ayman?!!
Och Johan var det inte, för han fråga jag igår.

Blir galen när jag inte kommer på!!!!
Men det känns som sagt mest som något Chris har lyssnat på nån gång. Och min känsla brukar ha rätt;).

Hur el hur så är det en grymt skön låt;).

Inga kommentarer: