onsdag 12 augusti 2009

Wieee;).

Mhm är detta bra?!! Icke! Kl är snart 3 och jag har precis avslutat en runda på harrys;). Riktigt trevligt ikväll;), fattar inte varför jag vart så dum och hängt upp mig på saker och ting och inte velat gå ut innan:S. Men nu är vi ju överens!

Har haft förbannat kul ikväll;). Pratat med en massa folk jag inte pratat med på länge;). 0763470700:p hahaha.
Nej ikväll har vart perfekt verkligen;), I löööve it;).

15, ADHD, Lärare, New, Tjock! Damn! haha.

Sorry but Im not ready yet....

Men herregud jag mår så bra pga denna dag;), fattar inte hur jag har kunnat missa detta;). Detta får mig att må 100ggr bättre angående mig själv;).

Love you bitches;).

TTYN!!!!!!!!!!!! hahahahhaha ;).

Har redan lagt ut den här rnb låten hahaha, men lyssna på texten så kanske du förstår.

http://www.youtube.com/watch?v=BMFfc0H4Vlg

"And after all I tried to do, to stay away from loving you"

Inga kommentarer: