lördag 4 februari 2012

49 minus!!!!

Jobbat klart morgonpasset redan:), inga långa pass direkt:).
Men satan vad trött jag var imorse, och det var fan inte skönt att punsa iväg i den här jäkla kylan:/. Var dock ordentligt påklädd:). Men varför klaga? Såg på nyheterna att i Norrland och i Ryssland hade dom -49 haha. Och vi klagar på våra -17 om mornarna;p. Men när de når över 20 minus sträcket så känner man ju typ ingen skillnad på
20 el 30 minus. Bara att det är kallt som satan:). Läste också om nått land/stad som hade fått snö för första gången på 26 år:), måste vara en jädrans upplevelse för dem:).

När jag kom hem hade min kära sambo bestämt sig för att jävlas med mig. Så han hade satt upp världens fulaste äldsta gardiner i två av våra rum! Ser förjävligt ut! Vem fan vill ha gröna gardiner i köket? Eller bronsfärgade i sovrummet?! Dom kommet åka ner fortare än fan igen;). Men nu behöver ju inte grannarna klaga iaf haha.

Nu ska jag ta min timme söv som vanligt:). Åldern börjar ta ut sin rätt^^.

Ikväll tror/hoppas jag att jag och fisen kan mysa till ett lite:). Vi har inte riktigt funnit tid till det hela än. Så det blir nog dusch med tända ljus, äta något gott och troligtvis ägna oss åt lite lan:).

Nästa helg blir det nog troligtvis en trip ut till svärfar och sen vidare mot Ullared på lördagen:). Ska bli sköj:), man kan ju hitta så jävla mycket skit där:).

Ni andra får ha en trevlig helg:). Själv ska man jobba imorgonbitti igen, inga problem för mig med helgjobb, men jag har svårt för de här med tidiga mornar:/. Men men det går ju ett par dagar i sträck:).


Älskar bilden bellow;p


Inga kommentarer: