onsdag 22 februari 2012

Sparkontot där trivs dem bäst;)!

Ah fortfarande skit nervös haha. Jag som brukar ha så mycket stake i mig ang sånt! Men som sagt denna gång är det ju lite annorlunda intervju, vill inte gå in på för mycket detaljer osv. Vet inte hur sekretessen ser ut i detta läge. Så det är bäst jag håller käft:).

Dagen idag har bestått utav spelande som vanligt;p, kan inte få nog av skiten! Nu har vi tagit oss till en ny värld också:), så nu är allting nytt och spännande:).

Min sambo var väldigt trött ikväll. Han somna som en stock bredvid mig på 2 min:). Glad att jag har den snyggisen:).

Nu har jag prickat av ganska många saker från min/våran "måste ha" lista. Mobiler, nya datorer, kamera, inredning, nya kläder mycket nya kläder haha. Så nu är jag lite fast och vet inte riktigt vad jag nu ska ha på min inköpslista:/. Ny tv först och främst. Men sen?! Funderar på om vårt nya projekt ska bli en resa kanske? Skulle vara riktigt skönt att få komma iväg en sväng. Eller något tvspel kanske;p. Äsch.
Har ingen köp mani kvar i kroppen heller pga hur jag mår/mått:/. Finns inget jag egentligen vill ha eller saknar. Bättre att ha pengarna på sparkontot:). Där verkar dom trivas bra:), och jag trivs bra med att ha dem där haha;) fan så snål jag blivit;p!

Nu är det 10 min kvar till BB, de får man inte missa;).

Take care, get drunk and get laid!;)



Inga kommentarer: