torsdag 23 februari 2012

Jag vill också få en prinsessa!

Trött trött trött och åter trött! Blev ju dock mycket sömn föregående natt.

Idag har jag pluggat en del, läst igenom allt jag skulle iaf. Nu måste jag bara skriva skiten också:). Men psykologi är ju så satans intressant:)

Imorgon blir det jobb, hela dagen lång. Först går jag 7.00-12.00 sedan kör jag kvällsturen 14.00-21.00 också:). Och på lördag blir det ett 7.00-16.00 pass. Så låt mig må bra nu tack.

Var ute på en promenad med grannen tidigare idag, jädrans skönt vår väder:).

Min farmor tvinga mig även att komma fram med min jacka så att hon fick tvätta den idag haha. Den såg för jävlig ut enligt henne haha. Så nu är den ren och fin och luktar gott:). Tack granny;)!

Jag tror jag ska försöka komma i säng tidigt ikväll. Kommer vara död efter dessa pass i helgen. Ska jobba inne i Vby så det tar ju lite extra tid att åka också. Men det ska bli skoj att jobba där igen:).

Så gulligt att de fick en liten flicka idag:), jag vill också ha en liten prinsessa;p. Men blir det med den mannen jag har nu så lär jag aldrig se skymten utav några prinsessor:/ haha. Bara prinsar!!! Och det har jag ju redan två små:).

Näpp nu blir det tandborstning för min del:).

Inga kommentarer: