måndag 20 februari 2012

Första fria natten på åratal!

Nu har det fixat sig med mitt Google konto, har inte kunnat logga in på ett tag.

Helgen har varit otroligt lugn. Älsklingen och jag har knappt visat oss utanför dörren haha. Inte mer än när vi vart ute med dogsen:). Vi har ju som sagt fastnat i ett nytt online spel;p. Och när det händer ja då finns det inte så mycket mer existens för annat i våra liv:). Tycker dock att de var bra att vi kom in i skiten nu när jag mått/mår så piss. Ger en lite annat att tänka på, plus att det inte suger så mycket energi ut kroppen att ligga och trycka på lite touch knappar i sängen:). Lite lagom ansträngande i mitt hälsotillstånd:). Spelet heter order and chaos, grymt bästa jag lirat på länge!:)

Orkar inte skriva mer ikväll! Kramp i fingrarna efter allt spelande!:)

En sista sak, inatt kommer bli min första sömntab fria natt på åratal;)! Way to go Mia G!;). Reason?! Vill ha ut skiten ur mitt liv.
Ser dock inte fram imot den haha. Men det lär bli en händelserik natt;)!
Låter kanske inte så märkvärdigt, men jävlar det är det tro mig.

Kanske kommer uppdatera bloggen några ggr inatt btw;) haha!

Natti natti till alla er som kan sova;)!




Inga kommentarer: