onsdag 8 februari 2012

Teutofobi och svampinfektioner!

Önskar jag kunde säga att min dag vart toppen, men nä som vanligt så har den varit skit. Men egentligen inte. Jag har haft Chris här och vi har skrattat och dummat oss som vanligt. Men min kropp har mått skit, känt mig lite halv krasslig nu när jag gått hemma, och idag har jag känt mig så halv febrig och dan:/. Orkeslös och hängig. Vet inte om det är det här med att gå hemma som gör mig sjuk? Jag är så pass stressad annars i vardagen så varje gång jag får lite tid hemma, lugn och ro så passar min kropp på att må skit? Kan det va så jävla illa? Eller egentligen är det ju bra att det sker när jag är hemma så man slipper sjukanmäla sig. Men det känns ändå piss att må såhär varje gång då man har tillgång till lite egentid el tid att hitta på något.
Eller kan det vara så pass jävligt att när jag jobbar så knaprar jag värktab/smärtlindrande som tusan för att orka med och inte behöva känna nån smärta och sen när jag går hemma så tar jag ju inget, så jag hinner aldrig med att känna hur illa min kropp faktiskt mår? Kanske ligger något i kroppen men jag bedövar skiten hela tiden så därför känner jag inte av det för ens jag går hemma? Och varje morgon då såklart. Då är jag ju orörlig i nästan 2 Tim efter jag vaknat och fått i mig pillren mot smärtan och huvudvärken. Hm hm hm....

Var jävligt nära på att ringa culle och säga att vi får skita i att hyra film och det i dag för min kropp pallar inte. Men sen tänkte jag att vafan jag kommer ju ändå ligga ner, så då spelar de ju ingen roll om jag ligger i sängen och mår skit el ute på soffan och tittar på film.

Så han kom hit, fick mig på lite bättre humör och jag kände mig en gnutta lite bättre. Vi hyrde friends with benefits igen;p, den är ju så jävla braaaaa! Helt besatt av filmen! Och Justin Timberlake haha^^. Nä klockrenare film får man leta efter, kan inte beskriva med ord hur jävla bra den filmen är ur alla aspekter från min synvinkel, perfekt bara. Allt från skådespelare, kameravinklar till dialog. Bara helt fucking underbar!:). Den har allt!;). Okej jag ska sluta babbla om filmen nu;).

Det här med att känna mig krasslig känns iaf skit, för jag har en miljon saker att fixa imorgon och på fredag, och egentligen lördag och söndag också.

Imorgon måste jag ringa runt en massa samtal. Packa inför resan till svärfar på fredag, vilket i sin tur leder till att jag måste packa upp alla kläder. Plugga till provet tills på fredag. Mäta gardinlängder osv. Usch pallar fan inte.

Fredag: prov, möte, jobb. Handla. Åka till svärfar.

Lördag: Ullared, yeah sure en billig och kort trip lär det ju bli om jag mår såhär. Palla knappt 5min inne på Ica tidigare idag.

Söndag: hemfärd från svärfar och plocka upp allt skit man handlat och all jävla packning.

Så nej sjukhet är inte okej just nu! Måste må bättre imorgon så är det bara!

Och jag har inte pluggat ett skit på provet än:/. Känns ju prima. Och jag som skulle sikta på MVG. Dream on. Jomen lite har jag pluggat, satt och vilosket på toan förut haha. Då börja jag bläddra i en bok vi har där om värdelöst vetande, så då kom jag fram till ett kapitel om psykologi och fobier som är en del av provet på fredag;), så jag lärde mig lite nya namn på fobier haha. Som tex Teutofobi, som jag garanterat inte lider av^^, Teutofobi: fobi för tyskar och tyska föremål haha. Så min lärare kan fasiken inte komma och säga på fredag att jag inte pluggat;p haha.

Träligaste är ju att jag tycker psykologi är så pass intressant så jag njuter ju av att lära mig skiten, men kroppjävlen stoppar mig från att göra allt. Var är kaffekoppen? Aha 1m ifrån mig, aja men då får det va, pallar inte att sträcka mig den metern. Så pass jävla illa är det, och sätter jag mig ner för långt, typ på huk så finns det inte en chans i världen att jag tar mig upp igen:/. Någonting måste ju vara fel? Hur kan kroppen bli så orkeslös? Eller är det extrem lathet jag lider av kanske?! Haha. Rökning blir det ju mindre av iaf:).

Iaf så ska jag se hur jag mår imorgon och efter det så får jag ta beslut om det blir sängen hela helgen istället. För så här kan jag varken plugga, ta mig på en buss, göra prov, åka till svärfar och absolut inte till något jävla Ullared, lär ju svimma av utmattning.
Så snälla låt mig vara frisk imorgon!

Efter att älsklingen kom hem så tog jag mina sista krafter till att fixa lite käk åt oss. Måste ju passa upp på sin man:). Min aptit var dock som vanligt. Inte alls där med andra ord.
Sedan satt vi med varsin kaffe och bara pratade om allt mellan himmel och jord faktiskt:). Mysigt samtal:).
Jävligt glad att jag har honom och att han ställer upp så pass mycket, främst med hundarna när jag mår såhär. Och just att han själv har en jävla massa problem med ryggen och annat helvete. Du är bäst älskling<3

Jag vill bara få en diagnos på vad jag lider av för skit, så jag kan börja jobba på att bli mig själv igen.

Den här skiten kan verkligen inte vara någon underhållande läsning för er. ( om ni inte är riktiga haters då som njuter av mitt helvete;p).
Jag ber om ursäkt men det är såhär jävla illa mitt liv ser ut just nu. Men jag ska bli frisk, jag bara ska! Alla planer och drömmar jag har ska inte få förstöras pga nån jävla random unkown sjukdom.
Och inte nog med det, jag har åkt på svamp igen!!!!!! Hahah. 3:e dagen mät idag. Klarat mig i 1,5 år utan minsta skit mellan benen, men nu jävlar var det väl dags igen:). Svamp är dock inte så illa som det låter, visst man kan kli sönder sig totalt. Men jävlar vilken ökad känsla man får vid vuxenaktiviteter hahaha;). Så visst ge mig svamp en gång i månaden istället för mens, el skitsamma jag kan ta svampen ändå;), önskar mig en årsförbrukning av svampinfektioner i alla hjärtans dag present;) haha.
Ni som har haft skiten borde veta vad jag pratar om:), omg best ever säger jag bara;D! Haha. Nog om sånt, mitt sexliv borde jag kanske hålla privat;)! Ingen som är så intresserad av ett heller kan jag tänka mig haha. Men som sagt BIG BIG tips: vid svampinfektion, knulla som kaniner okey;)^^.

Nu ska jag försöka ta mig ut på altanen för en sista kvällscigg. Sen tror jag att jag ska försöka ge sovandet ett försök. Måste bara försöka få ur mig alla stress inför de kommande dagarna. För såhär stressad lär jag aldrig kunna somna.

Ni andra får sova så härligt!;). Och ni brudar glöm inte att dra på er så många svampinfektioner som möjligt;p haha. Och ni karlar akta er för såna brudar;)!






Inga kommentarer: