lördag 11 februari 2012

Aldrig fucking mer!

Omg säger jag bara, vilken dagjävel! Då man inte trodde att den ena dagen kunde bli värre än den andra då har man fan aldrig besökt Ullared.
The place I'm pretty sure that Satan owns!

Vi tog oss upp imorse, måste erkänna att det kändes helt okej att gå upp kl 5, hade inte hunnit bli så stel i kroppen haha. Sen hade jag nog lite längtan i kroppen efter att åka iväg:).

Vi åkte, jag tryckte i mig piller. För jag känner mig fortfarande inte ok. Och inte stackars älsklingen heller.

Resan dit gick hyfsat fort. Vi slänge i oss ett par smörgåsar innan vi gick igenom helvetsportarna in till helvet.

Jag gick direkt till damavdelningen, för att försöka få tag i något iaf som inte är stl 40 liksom. Så jag hittade en helt ok klänning faktiskt:). Och en tröja och ett par jeans:), typ 6st base linnen också. Men nu var det ju inte det jag skulle handla, för ullaredskläder är baaaaajs!!! Men skit samma. Det jag köpte kosta lika mycket som i vilken jävla affär som helst, så de kanske håller till två tillfällen iaf, istället för ett haha. Jag skulle handla jobbkläder! Typ mjukis byxor och jobb tröjor, hittade 4 tröjor, men inga mjukisar som dög.
Sen köpte jag även 5st överraskande fina bh:ar:). Var nog bästa köpet idag:).
Lite menstrosor också haha, alltså sköna att ha vid menstruation trosor;p haha. Och några strumpor, alldaglig skit allt ihop!

Stefan köpte sig en tröja och 5 par kalsonger, and thats it! Snacka om shop galen man jag har!:p

Men kläder på Ullared ska man undvika;). Iaf så gick den skiten på runt 2 tusen, kunde jag ha köpt nått mycket bättre för!

Det var här nånstans jag började få en jävla mensvärk och redan hade fått nog av skiten inne på Ullared efter 2tim. Men nä nu hade vi 100 avdelning kvar bara.

Jag mår illa bara nu när jag tänker tillbaka på skiten. Hur fan kunde jag få för mig att jag ville dit?!
Jag lovar och svär att jag aldrig mer kommer sätta min fot där igen, aldrig någonsin! Men jag är ändå glad att vi åkte, för nu fick jag de ju bekräftat att jag aldrig vill dit igen och nu slipper stackars Stefan höra på mitt tjat om att åka dit;). Min man är så snäll som följer med mig överallt<3

Sen köpte vi mest bara en massa små skit, onödigt helvete med andra ord. En del bra och ha saker med måste jag väl erkänna. Och även en del fina:).
Men av listan vi hade med oss så pricka vi nog inte av 5 punkter, av typ 50!

Så jävla ointresserad blev vi när vi väl kom dit. Eller så när vi väl kolla efter något så var deras utbud av just den produkten skit, ren skit. Och i vissa fall så slängde vi bara i nånting i vagnen från listan även om det inte alls var som vi föreställt oss, vi tyckte typ vissa grejer var skit fula haha.

Vi var båda trötta mådde dåligt, hade ont, jag hade humör svängningar som tusan. Hungriga. Så tillslut sa vi bara till varann, kan vi inte bara åka hem? Vi log mot varann och kysstes:), första gången på hela dagen vi var överens om någonting typ;) haha.

Så vi lyckades tyvärr göra av oss med X antal tusenlappar ändå. Men dem sparar vi in igen för vi ska ju aldrig mer dit som sagt;).

Och alla jävla helvetes käringar inne på Ullared då?!! Herregud tror ni att ni är kungar el?! Kör med era jävla vagnar som att det vore krig där inne. Skiter i om ni kör in i andra osv. Nej nej upp med era fula rynkiga hakor i luften och gå vidare utan att ens be om ursäkt! Ullaredskärringar! Fy fan vad otäcka och äckliga dom är alltså. Mardrömmar.

Imorgon åker vi hem igen. Ska bli jävligt skönt att komma hem, men tråkigt att åka hem från svärfar:(. Det är ju så mysigt här ute, och vi har ju knappt hunnit vara här:(. Vi får åka nån mer helg framöver;).

Nu till veckan laddar jag för att bli frisk först och främst! Sen hoppas jag att jag får jobba! Sen en miljon samtal och papper som ska skickas in. Tuff vecka med andra ord. Speciellt om jag kommer må såhär. Men jag har börjar lirka lite på det där nu, och lustigt nog så har jag kommit fram till att mina symtom visar sig som mest och som starkast vid stora hormon förändringar, så som mens el ägglossning typ. Och det är ju lite wierd:/. Kan hormoner få min kropp att må såhär dåligt?!

Skriver mer imorgon nu, min kropp svimmar av trötthet och utmattning annars.

Hoppas ni har en trevlig helg ni andra;)!

Take care, get drunk and get laid;)!



Inga kommentarer: