fredag 3 februari 2012

Vuxenpoäng till mig;)!

Ikväll var det skönt att duscha nu när duschen äntligen är fixad:).

Ikväll har vi styrt med Internetet också, Telia säker surf installation och shit. Tror inte jag fick skiten att funka ändå haha. Snacka om att vara okunnig när det kommet till datorer! Där rankar jag mig själv sist på listan i min målgrupp, utan tvekan! Vad fan ska man med en dator till när man har en väl fungerande iphone som jag mer än väl kan sköta utmärkt utan konstigheter, och jag kan göra allt jag behöver/vill på den. Datorer är skit som bara gör en förbannad, kostar en jävla massa pengar och fungerar aldrig som de ska! Sladdar hit och dit, trådlöst helvete med en massa koder och anslutningsfel. Virus, ja name it, vilket skit och vilka problem uppstår INTE med en dator?! Usch blir förbannad och irriterad bara jag tänker på skiten. Håller mig stadigt till min iphone tills vi sätter igång med lanet:). För det kan min iphone tyvärr inte stå för:(. Ska köpa en ny btw den här månaden:). Hoppas jag inte blir besviken på den nya bara för denna är den bästa mobil/leksak jag ägt någonsin:). Vill inte ha en massa strul! Och jag brukar ha sån jävla otur med alla teknik prylar, alla är det fel på. Men denna iphone har klarat sig fläckfri i 1,5 år:), förutom att headsetet börjar spela lite knas. Så egentligen är det onödigt att beställa en ny, för jag kommer ju vilja ha 5:an när den kommer också. Och den beräknas ju komma nån gång under detta år enligt experterna. Äsch vi får se vart det lider;).

Idag förtjänar jag även lite vuxenpoäng;p, har nämligen köpt mig min första strykbräda:). Har ägt strykjärn ett bra tag, men aldrig velat lägga pengar på något så tråkigt som en strykbräda, men idag så jävlar kände jag att det var dags för lite extra vuxenpoäng:), och jag är ju inne i en så kallad skjortperiod just nu, äger hur många som helst, mycket vitt just nu, och de behövs ju strykas. Men rutiga skjortor är asfult, bara så ni vet;). Speciellt på killar, slut opp med det! Den tiden är förbi!;) Äcklas av killar med rutiga skjortor när jag ser er på pumpen! Det är inte snyggt. Speciellt gäller det er som har på er samma skjorta varje helg också när ni går ut haha.

Köpte mig även en ny tandborste idag:), intressant va?:). Självklart den dyraste jag kunde hitta med 360 funktion;p. Jag är ju som ni vet besatt av att byta tandborste minst varannan vecka. Förstår mig inte på folk som kan ha typ samma tandborste i typ ett år eller kanske mer, allt över max 3 månader är vidrigt! Byt tandborstar oftare!

Imorgon blir det jobb tidigt. Illa. Men jag ska nog palla de få timmarna:). Sen imorn kväll så ska fisen och jag testa på något onlinespel:), bara för att testa liksom.

Men nu är det nog dags att jag pömser i säng, kl ringer 05.30.

Sleep tight and dream wild;)!




Inga kommentarer: