måndag 6 februari 2012

Uttråkad!

Känner mig grymt uttråkad. Vet inte vad jag ska göra. Ändå har jag en miljon saker att fixa. Både här i lägenheten, och sen har jag ju prov på fredag också:/. Men jag vill jobba:(.

Ska tvätta idag iaf. Jippi! Sen ska jag nog försöka få in allt skit i garderoberna. Jippi på det med:/!

Har iaf lugnat ner mig idag, lyckades somna skapligt också faktiskt. Trotts min ilska. Brukar ha skit svårt för att somna när jag är förbannad annars.

Min hundar är på muff humör idag, springer omkring och skäller och muffar hela jävla tiden. Antar att det är för att det knäpper överallt pga kylan. Nu ska jag iaf slänga på mig en jädrans massa kläder och ta med dem ut på morgonpromenad nr 2. Slänger på dem med varsin jacka;). Toy blir så jävla tjurig och skäms haha. Men hellre det än att de fryser. Toy har ju ingen underpäls heller så han behöver verkligen lite extra värme. Får till och med stanna och värma hans små tassar på vägen för att han fryser så dant lille fisen<3. De två små liven är de bästa jag har:). Och min karl med då:).

Ni andra får ha en bra dag:).

Inga kommentarer: