fredag 10 februari 2012

Nördmia!

Känner mig en gnutta lite smidigare idag, tog mig upp från sängen, har lyckats sätta på kaffe. Så är det bara invänta att pillzen gjort sitt sen kanske vi kan bege oss mot svärfar iaf. Kan lika väl va där och må skit. Han har en större säng och snyggare toa;).

Men Ullared? Palla. Jag skulle gå omkring där som en död zombi, och Stefan har ont som fan i ryggen igen:/. Vilket team!:). Vi kommer shoppa ihjäl oss!!!!!
Vi får väl turas om att skjutsa varandra i varuvagnen då:). Näpp vi får se ikväll. Kanske kan pillren få oss på duderhumör with no pains:). Fungera ju så jävla bra igår menade jag.
Tur vi har varann iaf jag och fisen;p.

Måste skriva in lite cv upg och referenser helst idag också:/, de ringde om ett extra jobb igår:). Wiiie;p.

Om skulle börja dagen med en sittande dusch kanske? Tar jag mig upp igen då? Haha. Annars får jag sitta på golvet i 3 tim tills Stefan kommer hem haha. Och jag har ju inte direkt lust att sitta där inne naken och skrika hjälp åt grannarna haha. Fast det kanske grannarna har?^^

Nä skriver nog ett inlägg om hur förjävligt jag mår ikväll också;).


Btw jag är ju lite halvnörd som de flesta redan vet;p, jag intresserar mig för skit inte de flesta andra inte gör haha:). Typ klimatförändringar och vilka alternativ vi har, olika sorters coola djur/bakterier vi inte hade en aning om existerade. Andra världskriget är en stor favorit:). Lite politik, religion, böcker, filmskapare, regi, reflektera och analysera allting;), diskutera och provocerar helst om allt också haha. Sjukdomar haha, medicin, varför saker och ting fungerar som det gör. Brott, och hur hjärnan fungerar speciellt vid sådana tillfällen.
Olika slags forskningsprojekt (inte djurförsök)!
Onödigt vetande med andra ord;), lite halvnördigt;). Brukar älska att kolla på dokumentärer, Discovery, TV4 fakta är min favorit kanal, animal planet ligger också varm om hjärtat;).

Aja sluta tjata, dom har fattat att du är en super nörd nu get to the point!
Okej så jag hitta en liten nördbild på Aftonbladet jag tyckte var intressant igår, så jag tänkte att jag skulle lägga upp den här:).

Var det allt?!
- Jaaa:/...
Suck.....












Inga kommentarer: