tisdag 7 februari 2012

Suger balledag!

Usch lika jävla uttråkad idag igen! Vakna kl 8 och vad har jag gjort hittills?! Jo vattnat blommorna, varit ute med fisarna, ramat in lite kort, vikt lite tvätt och pratat med pojken min i telefon sen jag vaknade. Med andra ord inte ett jävla skit! Och jag vet inte vad jag ska göra heller?! Kan inte sitta still, men har ändå ingen lust till att göra ett skit:/. Jobba! Ge mig jobb pls! Att gå hemma tar kål på mig!

Ska se om jag inte har nån vän nånstans där ute i världen som är sugen på att hitta på något. Men alla jobbar ju eller går i skolan typ:/.

Så det lär väl sluta med att jag kommer sitta på soffan halva dagen, dammsuga lite, laga mat. Hatar att vara hemmafru!!!

Hoppas ni andra har en bra dag;). Min suger balle so far iaf;) haha.



Inga kommentarer: