onsdag 29 februari 2012

Vissa drömmar kan fuck off and die!

Provet avklarat äntligen!;). Vet dock inte hur det gick:/. Svarade utförligt på alla frågor utan en. Men jag pluggade drygt en timme idag bara:/, knappt de:/. Så jag förväntar mig inte högsta pott denna gång.

Annars så har jag lämnat in lite lönerapporter och shit idag. Betalt räkningar osv. Givetvis spelat O&C också:)! Nu jävlar har sambon gått om mig i lvl! Inte önskvärt!

Imorgon har jag min pinsamma intervju! Kommer komma kiss i trosa!
Nämen jag hoppas att mina nerver kommer hålla sig i schack. Brukar ju sätta intervjuerna perfekt annars, fått alla jobbintervjuer jag vart på. Men den här gången har jag verkligen en klump i magen:/. Återstår att se hur det kommer att gå:).

Sedan imorgon så ska jag möta upp faster och farmor så ska vi åka och köpa något till min brors grav. Han skulle ha fyllt 31år på fredag:(, usch:(. Vad tiden har sprungit iväg.
Samma visa varje år, datum som får en att bara vilja somna in för gott.

Vad gammal du hade blivit brosan:) <3.

Och sedan imorn bjuder kvällen på plugg igen. Måste skriva en hel uppsatts. Sista inlämnings dagen imorgon.

Btw vakna av att jag tjöt som en gris imorse! Drömde att Toy ramla ner från en typ 15m hög stål trappa! Fy fan vilken hemsk dröm! Han hängde på kanten men jag han inte fram och lyfta upp honom, glömmer aldrig hans rädda ansikte när han hängde på kanten och hans tjut då han slog i backen:(. När jag väl kom ner till honom låg han där med knappt något liv i ögonen alls. Tror varje ben i kroppen var bruten på honom. Nä fy fan vad hemsk dröm jävel! Tjuter nästan bara jag tänker på't igen. Sp när jag vaknade och insåg att allt bara var en dröm så pussade jag ihjäl honom nästan istället:). Min lille prins<3! Har dock märkt att jag varit väldigt överbeskyddande idag haha. Inget får hända honom! Inget får hända nån av mina hundar!

Näpp dags för Aftonbladet. Läsa lite depp news!;)

Tog en screenshot på ett fint rosa träd i O&C idag som jag lägger upp;)! Glöm inte ladda ner appen! Grymt kul!







Inga kommentarer: