tisdag 28 februari 2012

Förbjudet bus!^^. Och Invigning^^.

Jobbade med grannen idag:), perfekt jobbkväll:)!

Nu har jag även 3st extra jobb på G! Undra hur tusan det ska gå och jag ska hinna med allt. Har ju plugget att tänka på också. Men jag älskar ju att jobba så det får gå:)! Bara hälsan är på min sida så pallar jag nog trycket.

Inte mycket mer att skriva om dagen.

Saknade min sambo något fruktansvärt idag på jobbet, vet inte vad som flög i ma:). Så när jag kom hem blev det förbjudet nytt spännande bus!^^ haha. Nu går jag inte in mer på detaljer haha.

Nu ska jag sooooova! Smäller till mig själv om min kropp vägrar fatta det!

Imorgon måste jag vara pigg och frisk för då blir det råplugg fram till kl 14 då jag tar bussen in till skolan för att göra mitt prov i psykologi. På tiden. Wish me luck!

Känt mig ovanligt lycklig och positiv idag:). Jag har verkligen allt jag önskar mig:)! Saknas bara en riktigt fin ring på mitt finger så är jag stört nöjd;). (Vanlig ring)!

Natti!;). Dröm om mig så drömmer jag om dig;)!

Btw om någon undrar vart jag snor alla mina pics ifrån så är dem från en sida som heter absolutemadness.com diggar den som fan;)! Gå in och ta en titt eller gilla på fb, dom lägger typ upp 100 bilder om dagen.

En sista sak, ni har kanske märkt att min blogg ändrat utseende? Inte en aning om varför:/. Har inte gjort nått själv för att ändra det, den bara var så helt plötsligt:/. Tycker inte om den nya. Skit jobbig i både utseende och funktion. Får försöka fixa tillbaka den nästa gång jag orkar stänga på datorn:)!

Inga kommentarer: