fredag 3 februari 2012

MVG is tha shit!;)

Gissa vad jag gör just nu?!:). Tar en powernap som vanligt haha. Men det är ju så jädrans gött:). Man känner hur man får nya krafter efteråt:).

Men jävlar vad kall dagjävlen varit, kallaste på länge!

Psykologin idag gick bra:). Lite roligt var det när läraren skulle dela ut våra uppsatser från förra veckan, då sa hon till oss alla att vi inte skulle bli missnöjda om vi inte fick så höga betyg, vi skulle ta hänsyn till att vi precis hade startat kursen och inte var så pass kunniga inom det området ännu. Så pga så var våra betyg inte så bra/höga, och jag fick MVG haha! Tror jag var den enda med tanke på hur hon förberedde klassen innan på kassa betyg:) haha. Känns lite extra gött i själen;p, väldigt självförtroende ökande, och med tanke på att det är beteendevetare med inriktning psykologi jag vill syssla med så känns det extra gött;p. Så nu satsar jag stenhårt på att få MVG på provet nästa fredag också:).
Jag är dock inte lika duktig på prov som på uppsatser:/, men det ger jag fan i, jag ska ha MVG;)!

Sen var jag och fisen och storhandlade, så nu var det klart för denna vecka också;). Godis skåpet är överfullt som vanligt:). Det förrådet är nog viktigast att fylla på om min karl får bestämma;p.

Sen när vi kom hem åt vi grillad kyckling och färska frallor och en kopp kaffe på det:), var mumsigt:). Och hundarna vart ju inte heller direkt tjuriga på att få kyckling till middag:).

Idag har även vaktmästaren vart här och fixat lite med duschen, skönt:).

Nu blir det en timme söv sen ska vi fixa lite i lägenheten här ikväll när vi fått lite nya krafter och kanske lite mysstund på de också;). Imorgon är det ju jobb som gäller tidigt som satan igen, inget fan av det där med tidiga mornar alltså:/. Främst pga mina sömnproblem, men sen även pga den jävla stelheten jag känner i kroppen varje morgon jag går upp, tar mig ju knappt ur sängen. Så jag får gå upp 2 tim innan och ta värktab för att skiten ska släppa:/. Men jag är ändå glad för så mycket jobb jag bara kan få:), och i helgen jobbar jag med kanon kollegor:).


Inga kommentarer: