onsdag 15 februari 2012

Still sick...

Jobbade igår, var jobbigt i början men sen blev det lite bättre efter alla tab. Så jag tog mig allt igenom dagen. Känns som om medicinen börjar få lite verkan på kisseriet också. Känns bra.

Dock känner jag mig jätte hängig idag också. Men en klar förbättring. El?!:/.
Försöker inbilla mig de iaf.

Beställde hem nya iphone s igår, i färgen vit. Känner ingen längtan efter att få hem den dock:/. Vill egentligen inte byta. Min gamla är lite halvcp men den fungerar ju fortfarande pretty good. Så det känns onödigt.

Dom ringde och fråga om jag kunde jobba idag också, men jag skulle ju in och gör prov vid 15.00, så de sket sa. Sen fick jag maila läraren och meddela att jag fortfarande mådde skit. Så det sket sa också:/. Och just nu besöker jag toan för 5:e gången idag! Så snacka om att allt verkligen sketer sa idag;) haha. Bättre jag går och lägger mig;).

Igår var det alla hjärtans dag, kanske den mest händelse fattiga alla hjärtans dag jag någonsin upplevt. Inget gos och inget mys. Jobbade ju till kl 16, sen åkte jag direkt hem och lagade mat, tog en dusch och sen rakt ner i säng. Fick en behövlig massage av älsklingen i duschen iaf:). Men efter duschen var jag helt död. Och tro mig med urinvägsinfektion är man inte så jävla sugen på något:). Så jag och fisen får väl flytta fram den dagen ett par dar:).

Det kommer nog inte hända så mycket idag. Ett par vändor till toan men det är nog it haha. Orkar inte något mer:/.

Klarade morgonpromenad med hundarna iaf:), en klar förbättring;).

Bäst jag går och sätter på kaffe och mat åt den hungriga mannen tills han kommer hem på lunch. Hm långt till köket:/, och jobbigt att behöva stå:/. Men jag har som slutmål att efter det får jag dyka ner i säng och vila både kropp och huvud;). Haha patetiskt va? Att kroppen inte ens knappt håller för att gå och sätta på kaffe:/. Illa, jävligt illa.

Men jag bara ska bli bättre! I have to.

Inga kommentarer: