onsdag 8 februari 2012

Latfia!

Sitter och väntar på att Chris ska komma hit så ska vi hyra nån movie:). Jag titta på film dagtid?!! Det märks att jag är grymt uttråkad haha.
Så det lär väl bli godis till frukost idag:).

Vaknade runt 7, men lyckades faktiskt somna om till lite över kl 9:).

Funderar lite på om man inte skulle åka och ta sig några simrundor i simhallen ikväll, sen en skön bastu stund på det med inpackningar på det:). Ska se hur pigg min kära sambo är på idéen när han kommer hem.

Måste plugga ikväll också, nu har jag bara 2 dagar på mig att få in allt i huvet:/. Brukar iofs inte behöva plugga så länge på prov, men har man börjat kursen med ett MVG så vill man ju gärna inte gå neråt.

Sen måste jag även hinna med packningen tills på fredag:/. Usch mycket att fixa och lite tid. Men man får skylla sig själv om man suttit och latat sig hela veckan.

Grattis i efterskott dear old friend....

Inga kommentarer: