söndag 26 februari 2012

Jävla drömmar!

Sitter på bussen påväg in till jobbet. Orka åka buss såhär på morgonen! Men det är ändå skönt att få jobba. Att gå hemma gör mig som sagt galen!

Vaknade vid 4 imorse! Skulle upp vid 5. Var bara att försöka se positivt på det hela. Tog tillfället i akt och passade på att använda den extra timmen till morgongos med vovvarna:). Link är ju så jävla gosig på morgonen:). Hela hans dag blir fel om han inte får sitt morgongos:).

Har inte haft så mycket tid för att skriva här på bloggen nu. Jobbat som en galning. Och lustigt nog mår jag bättre i kroppen av att jobba, men det kan ju vara pillzen.

Drömde om samma jävla person inatt igen. Hatar det! Försvinn ur mitt liv för helvete! Är trött på dig och vill inte ha något med dig att göra. Kanske just därför jag drömmer. Jobbigt och påfrestande är det iaf.

På tal om jobb. Vart och jobbat på ett ställe jag inte vart på på 3-4 år:). Det var roligt att få återvända:). Dock mådde jag jävligt dåligt pga av en grej. Blev väldigt påverkad av just det. Så jag kanske är mänsklig jag med. Kan inte gå in på vad pga tystnadsplikten.

Shit nu var vi redan framme i Vby. Skriver ikväll.

Puss!

Inga kommentarer: