onsdag 8 februari 2012

Avgörande idag.

Mår inte speciellt bra idag heller, men det tänker jag försöka skita i! Har stoppat i mig piller och hoppas nu på att dem ska få mig att orka stå igenom dagen och allt som måste fixas. Fungerar inte de, nähäpp då får jag helt enkelt ge upp.

Tror jag ska försöka med att ge mig på plugget. Och ringa alla samtal.
För mår jag förjävligt efter de sen så kan ju alltid min sambo ta över packningen sen vid 4 när han slutar:), då kan jag ligga på soffan och dirigera;p. Och blir jag inte bättre under helgen nämen då blir det väl inget jävla Ullared då. Fan ska en dit och göre egentligen:/.

Äsch bäst jag sätter igång! El nä njuter klart av min kaffe först så hinner pillzen börja verka lite innan:).

Uppdaterar under dagen;)! Antingen blir det ett wooohooo inlägg, eller ett hej jag ligger i sängen haha;).

Lägger upp lite gamla bilder på mig själv, för jag har inga nya! Min tid framför kameran verkar vara över. Vilket känns underbart;)! Och en bild på min lille prins också;).



Inga kommentarer: