tisdag 7 februari 2012

Baka du in din iphone i en apple pie el?!

Dagenjävlel blev som för väntan. Jag dammsuga och lagade mat.

Grannen titta förbi med sin lille fis hund också en sväng:). Glömde dock bjuda på fika:/. Toy var glad i lille Ines, men Link höll sig på avstånd och tyckte att bruden verkade lite farlig;p. Han lär aldrig få ligga haha.

Äntligen fick jag min favorit rätt idag iaf:). Stekt fiskt;p. Damn va nice det blir när man gör det my way;D.

Imorgon kanske det ligger bio på schemat:). En gång i Phuket verkar vara rolig:), vill se My week with Marilyn också på tors:/. Får se om vi hinner, annars måste jag plugga skallen ur mig imorgon inför provet på fredag. Men något roligt runt fm/lunch ska vi nog allt kunna hitte på;).

Fick lite söta sms av Chris med förut:

Ring, ring, bara du slog en signal.
(2min senare):
Meh varför ringer du inte va?! Säg inte att du bakat in din iphone i en deg och gjort en apple pie! Hehehehehehohoho! Haha. Hihi!

Per, vad gör du i skåpet?
Leker periskop! Hehehehehe! Haha. Hoho!

Tack Chris, dina sms ger mig såna starka dragningar mot västkusten, nyputsade fönster och stegräknare. Just love youre sms dirty little boy!

I helgen bli det ju en trip till svärfar och till Ullared:). Fy tusan för att sitta så länge i en bil:/. Men själv gjöre själv ha!

Tog en dusch med fisen nu innan sängen, fick lite massage:). Samma helvete jag hade för ca 5 månader sen är tydligen tillbaka nu igen, Stefan är ju ganska så duktig på det här med massage och muskler så han sa att det var samma två muskler som jag hade strul med sist som satt igång igen. Välkommen tillbaka!!! Jag har verkligen saknat all smärta, för jag satt ju inte typ alls och grina som gris utav smärtan och att jag inte kunde röra mig. Främst i vänstra axelpartiet då. Det värsta med det hela är inte att det är tillbaka, smärtan är fortfarande tålig, och visst den kommer bli troligtvis bli värre, mycket värre. Så det värsta med hela skiten är ju att den aldrig går över, tog över 2 mån innan det försvann sist. Kul att gå här och veta att jaaaaaa jag kommer ha skitont och vara orörlig i 2 månader framöver!!!! Wiiiiie! Hoppas på att det hela bara kom tillbaka på en snabbvisit liksom och sedan flyger ner till Polen och klämmar sig fast där på nån polack;), helst Stefans ex då om jag får välja polack;) haha.

Ha det gött allesammans;), och ni! Ni har varit jävligt dåliga på frågor! Fått in 1 enda, 1! Kom igen nu och var inte så blyga! Av er minst 50 pers om dagen som läser denna blogga varje dag så måste det ju finnas något ni funderar över?!

Och vill ni yttra er om något annat typ att ni tycker att jag är en idiot så tell ma för fan;p haha. Ni fortsätter att läsa bloggen men ger zero feedback.
All feedback är bra feedback;).
Eller så fortsätter ni bara som vanligt och går in och snokar runt lite, rynkar på näsan en sväng efter att ha läst mitt/mina inlägg, sen back to you're own bussiness och återvänder dagen därpå;), de funkar ju de också;).

Sleep tight and dream wild!;D






Inga kommentarer: