onsdag 1 februari 2012

Slut på nakenhets showerna för er del^^

Ah mitt papper från chefen visade sig vara icke godkänt idag:(, så jag måste få ett nytt:/. Fick ju bara ett intyg med bra betyg och hur många tim jag jobbat varje år för kommunen sedan -08 haha. Och det skiter ju A-kassan i, de vill ju veta tim per månad och bara senaste året, och jag tror dom skiter helt fullständigt i hur bra och duktig jag varit som anställd haha.
Har iaf jobbat ikväll med med ännu en jätte trevlig ny tjej:). Fattar inte hur jag kan tycka bra om alla som jobbar där på alla avdelningar?! En enda är det jag har lite svårt för, men det funkar ändå bra mellan oss. Och alla andra tycker jag är underbara:), sen visst så har man ju alltid sina favoriter:). Så är det ju överallt, men jag har aldrig jobbat på en arbetsplats innan där jag tyckt så bra om så många, och kommit nära så många:). Så det gillas verkligen av mig själv:).

Nä nu mellan jan-mars är en jäkla döperiod med jobb alltså:/. Och de är så träligt för jag blir så rastlös av att gå hemma:/. Visst nu har jag ju en del att styra med här hemma, men de jobbiga sakerna är pisstråkigt! Och jag är fortfarande sur för lampan haha.
Stefan har iaf fixat internet ikväll:), så nu jävlar ska de bli lan av så fort vi köpt hem allt vi behöver:).

Och idag var vaktmästaren här och skulle köpa in och sätta upp lite nytt i duschen så den kommer nog bli duglig ändå tillslut:). Men ikväll fick jag duscha ensam utan min man:(, kändes konstigt.

Sedan har Stefan fått upp en dörr nu i extrarummet så nu lär vi inte bjuda på så mycket mer naket tyvärr;).

Satt en hel timme inne på AMS med alla papper och skit. Hoppas jag får de andra 2 extra jobben så att slipper vara kvar där. A-kassan kanske jag som max behöver ha i 3-4 månader, sendan har jag ju jobb, bestämt mig för att nöja mig med 75% i sommar, hoppas ju på att få nattjobbet också, sovande som vaken jour spelar inte mig någon roll, jag lär nog vara vaken hur el hur:) haha, och då kan jag ju använda den vakna tiden till att plugga:). Och i höst börjar jag plugga på heltid förhoppningsvis i minst 1,5 år:). Ska försöka hinna med och jobba samtidigt under den perioden med, för typ 8k är inte mycket att komma till himlen med. Och så slipper jag bli så rastlös på att bara sitta hemma och plugga. Så därför hoppas jag verkligen på att få något av de där två extra jobben jag har på G, för det är nattjour. Vilket skulle passa mig perfekt. Håller verkligen tummarna!

Nu blir det ut och ta en sista kvällcigg med mannen min sen ska vi, nä han sova;). Jag måste läsa Aftonbladet och checka mailen först:).

Sov gott alla mina followers or haters;) haha.

Inga kommentarer: