onsdag 1 februari 2012

I have the best boss!;)

Massor att gör idag, massa praktiska tråkiga saker. Så som Apoteket, AMS, skolan osv. Bläää.
Sånt vill man inte behöva hålla på med när man precis har flyttat, då vill man ju styra här hemma:).
Fisen ska iaf försöka koppla in diskmaskin och internet ikväll:). Good luck my tekniska darling haha;).<3
sen ska ha fixa dörrjävlen ut till altanen, den är helt cp. Den har som ett extra lås längst upp och om man stänger dörren även på lite glänt så låser man sig ute:/, skit konstigt. Så de låset måste bort!

Min chef ringde mig igår kväll vid 20.30 och berätta att hon hade fixat alla papper:). + att hon hade skrivit några bra rekommendations rader om mig:). Hon är en bra chef:), en sån borde alla ha:).

Så nu ska jag söka mig ett extrajobb jag verkligen hoppas på att kunna få:). Sovande jour är ju inte helt fel:). Och det verkar vara ett intressant jobb jag tror jag skulle trivas jätte bra med:). Och jag är ju inte den som har något imot att jobba helger och sånt, festadet är ett avslutat kapitel i mitt liv:).
Så nu måste jag även skriva om mitt cv igen. Wish me luck;)!

Nu ska jag ta med hundarna på en morgonpromenad:).
Skriver nog ikväll igen:).




Inga kommentarer: