måndag 6 februari 2012

Bloggrekord, frågestund och bilder på nya placet;)!

Vilken lång ledsam dag. Haft så jävla långtråkigt men ändå inte kunnat sitta still, skulle haft på mig en stegräknare:).

Så vad har jag gjort idag då? Inte mycket. Pratat i telefon, väldigt mycket och väldigt länge:). Sen har jag faktiskt vart duktig och styrt väldigt mycket i lägenheten:). Fått bort en massa kartonger och hunnit en bra bit på vägen till att få lägenheten i någorlunda snyggt stilrent skick:). Och ännu snyggare kommer det ju bli efter i helgen då vi inhandlat en massa nytt:), tusenlappar ska brännas;p.
Sedan har jag även min första tvätt avklarad i denna lägenhet:). Gillar 100ggr mer detta tvättrum än det förra. Och tvätta tycker jag faktiskt kan vara ganska så kul och rogivande på något sätt:).

Lek lite stimulans lekar med vovvarna också:).

Idag har jag även haft statistik rekord på bloggen, flest besökare sedan jag tog upp bloggandet igen. Undra varför?!:/.

Älsklingen och jag tog en lång njut dusch förut också:). Den var go den;p.

Min faster skulle dykt upp här någon gång under dagen men ingen faster har synts till så jag vet inte vart ho tog vägen:/. Jag hade förberett fika och allt.

Sprang förbi grannen en snabbis innan jag tog kvällsrundan med dogsen. Var trevligt att prata med henne:), var ett bra tag sen:). Hoppas hon dyker upp på fika här imorgon:).

Sen har jag visst planerat in lite inflyttningsfest här nån gång framöver innan pumpen:/, jag som inte ens vill gå ut:/. Men förfesta kan jag väl:). Och jag saknar verkligen både smaken och lukten av vin! Saliven bara bildas i käften på mig när jag tänker på det! Måste ha vin snart, mycket snart!

Imorgon står det fisk, pära och vit gräddsås på lunchlistan:). En av mina allra godaste favoriter:). Min man är dock inte så glad i det:/, to bad, more for me:D!


Har funderat lite på det här med att ha en liten frågestund på bloggen, kan bli intressant:). Ni får fråga vad ni vill och jag lovar att svara på alla frågor, och även svara ärligt! Så skicka gärna ett mail med er fråga/frågor till maria.gustafsson88@hotmail.com, eller skriv en kommentar här:). Självklart får du vara anonym;). Inga frågor är dumma frågor;). Fråga på bara!:D


Lägger upp lite bilder på lägenheten nu, men dem är verkligen inte ok. Allt är halvklart och ingenting står som det ska. Tavlor och gardiner saknas fortfarande, förutom i köket då där Stefan satt upp sina fula jävlar i ren jävelskap. Och sängen ska strax bytas ut mot en 2.40cm säng istället:). Men ni får ett första intryck av lägenheten iaf:). Fler bilder kommer när jag fått ordning på skiten:)! Ge gärna respons på vad ni tycker om mina tavlor, ser dom för tråkiga och vykortsaktiga ut? Fotat dem själv. Man ser dem inte så bra på denna bild dock då blixten sabba kortet dock:/. Har nämligen lite beslutsångest om vad jag ska sätta in i ramarna:/.





Inga kommentarer: