torsdag 2 februari 2012

Denna dagjävel avklarad också;)!

Sov faktiskt skapligt länge imorse:), enda till kl 10 typ:).
Dock väckte Link mig 20ggr med sitt muffande:/.

Vid 11.30 dök farmor upp på en kopp kaffe och för att kolla in nya lägenheten:), hon hade med sig nybakad sockerkaka också:). Fick inflyttnings present och blommor:).

Redan nu snackas det visst runt bland grannarna om oss, tänk att vi inte på två HELA dagar har hunnit få upp några gardiner haha. Vilken jävla katastrof haha. Bara för att jävlas med dem så ska vi vänta en månad till haha;).

Sen stack jag iväg på jobb i 3 tim bara. Men jag vart trött som tusan för det, och när jag kom hem fick jag världens huvudvärk, men jag tog ändå ett varv med dammsugarn. Nödvändig.

Stefan har installerat in diskmaskin nu så att den fungerar:). Så nu jävlar är det slut på att diska för hand;), så jävla gött!

Älsklingen och jag skulle haft lite myskväll ikväll för vi båda var lediga och hade tid för en gångs skull, men det sabba ju min huvudvärk:/.

Imorgon blir det Vby och psykologi igen:). Ska bli spännande:). Träligaste är bara att jag har svårt för att sitta still så länge:/, från 8.20-11.40.

Efter det blir det storhandling direkt med fisen som kommer och hämtar mig efter 12:). Sen tror jag nog att det kommer bli nån timme söv och sen myskväll imorgon istället förhoppningsvis:).

Sedan jobbar jag morgonpassen hela helgen, så ingen sovmorgon ihop med min man denna helg heller:/. Men vi kanske hinner få lite annat gjort här hemma iaf i helgen:), allt förutom att sätta upp gardiner bara för att jävlas med grannarna;).

Nu blir det sovdags:). Säger jag alltid men ändå dröjer det minst 2 tim minst innan jag slutet ögonen haha. Men natti natti iaf:).


Inga kommentarer: