torsdag 16 februari 2012

O&C!

Usch fy fan vad less jag är på att gå omkring som en jävla zombi! Jag kan inte beskriva med ord ens hur jävla sjukt trött jag är på skiten... Kan jag inte bara få må normalt igen?! Åtminstone så pass att jag kan ta mig ur sängen och klara de enklaste upg?!

Inte ens orkat sätta på kaffebryggarn idag. Och jag har vart vaken sen kl 5, nu är kl snart 10.

Var ner med hundarna vid ängen nyss, och jävlar jag klara knapp att stå.

(telefonsamtal)!

Nu är kl 14.15;), blev ett jädrans hopp på detta inlägg:).

Jag har tagit pilz nu, så jag mår en gnutta bättre. Kan åtminstone stå på benen och brygga mitt eget kaffe:).
Ett jävla skit bara att man ska behöva slänga i sig massa skit för att klara det allra självklaraste:/.

Idag ska jag hämta ut min nya iphone, känner inte fört! Har på känn att det kommer strula en massa:/. Jag och teknik är värre en ett gift par! Vi brukar vara lyckliga i början men sen går det bara utför! Börjar med småskit som leder till stora bråk, förtroende löften bryts och det brukar sluta med att vi går till nån annan;) haha. Därför är jag så jävla glad över att det hållt i 1,5 år med den iphonen jag har nu! Visst klart att vi har småtjafsat lite. Men vi är fortfarande här! Tillsammans!
Så varför ska jag byta?! Skit Stefan övertygar mig till alltså:/.

Jag är besatt av min nyfunna kärlek Order and Chaos! Spelar hela tiden! Men det är ju typ i dagsläget vad min kropp pallar, trycka på lite touch knappar.
Iaf ni som inte provat PROVA!!! Riktigt skoj:). För er som gillar onlinespel då;).
Jag är fast och riktigt impad!
Jag kommer inte ha någon sambo kvar efter att han laddat ner det idag:(.

Äsch nu orkar jag inte ligga här och skriva längre, O&C väntar;p.

Take care!

BTW tanten på bilden nedan med längre namn än Pippi Långstrump är min värsta mardröm! Jag ryser när jag ser henne! Äckligaste levande människa jag vet! Usch fy blääää! Möter jag henne i en mörk gränd hoppas jag på en snabb hjärtinfarkt.



Inga kommentarer: