söndag 5 februari 2012

Människor från det förflutna kan verkligen sänka en...

Blandade känslor idag. Imorse mådde jag skit, kände mig hängig och snorig. Efter X antal pillz mådde jag bättre. Så jag satte med och skötte en massa pappersarbete i några tim. Om jag hade vet att jag skulle känna mig bättre så hade jag utan tvekan gått till jobbet, piss att jag sjukanmälde mig.

Sedan hade jag och älsklingen lite mys och sedan vilade en sväng. Efter det stack jag upp och började med maten. Lassange.

Senare hyrde vi en film, friends with benefits vilken är den bästa roligast filmjävlen jag sett på mycket länge. Satt som fastklistrad under hela filmen. Rekommenderas varmt!

Sen till den skiten som gör att dagen bjudit på blandade känslor. En person jag tyckt och brytt mig väldigt mycket om har verkligen visat sin rätta sida idag. Du är inte längre den människa jag en gång lärde känna, du har blivit ett riktigt jävla svin.
Du har sårat och sänkt mig som fan idag! Men nu vet jag åtminstone vart jag har dig, och pga det här så behöver/slipper jag aldrig mer varken fundera el oroa mig för att det hela kanske slutade fel, tack verkligen tack. Jag tar tillbaka allt gott jag någonsin sagt om dig. Du är från och med nu raderad ur mitt huvud och jag kommer heller aldrig någonsin släppa in dig igen! Hoppas att du är nöjd och stolt över dina ordval idag.

"btw skulle inte -- ------- --- ens om jag ens fick betalt. Usch vilket helvete."

(Och idag mår du så jävla mycket bättre va?!! Ha bullshit.)

Så lät det inte för ett par månader sedan och det vet du så jävla väl med dig också!
Och du är ingen vän heller som jag trodde. Du är något helt annat, falsk! Rakt igenom, och det har du varit de 3 senaste åren, minst!
Skit samma jag tänker inte lägga ner mer tid på dig nu. Lev du ditt underbara liv, och oroa dig inte för besök från ditt hemska förflutna. För det var raderat långt innan du verkade fatta det.

4860


(Ber mina läsare om ursäkt för att jag är så jävla hård här på bloggen ibland, eller typ alltid:/. Men jag måste få ur mig skiten på något sätt! Och det är det jag har bloggen till, sorry men jag skiter i hur många läsare jag har, för mig handlar det bara om att få skriva av mig. Både glädje och sorg, och framför allt ilska och irritation. Bättre jag skriver här än sårar folk face to face. Den personen jag skrev om nu lär aldrig ens läsa detta, så den personen lär inte lida av mitt inlägg, och om personen mot all förmodan skulle göra det så har aset blivit så jävla iskall så det skulle ändå inte beröra personen i fråga. Men chansen är minimal att personen kommer läsa, då personen anser att allt jag skriver till personen bara är ointressant skitsnack. Så då har personen nog inte här att göra överhuvud taget.)

Nu ska jag släppa detta, gå vidare och radera den förflutna skiten ur mitt liv:).

För jag måste ändå säga att dagen som sagt bjudit på både gott och ont, och om en av de goda sakerna kommer slå in så blir jag överlycklig:).




Inga kommentarer: