söndag 12 februari 2012

Delat inlägg med tupplur i mellan;)!

Gah kl är 15.30 och jag bara ligger och väntar på att det ska bli kväll så att jag kan få gå och lägga mig. Jävla hormoner.

Trött som en 24/7 arbetandes luder, och ser nog något åt det hållet ut just nu också:/.
Packat upp en del från resan och tagit en dusch nu iaf. Men känner mig fortfarande skabbig och skitig:/.
Vill ha nybäddat i sängen och känna mig fräsch!

Nu står Stefan i duschen och pratar med sig själv:), någonting om att någon/något är så jävla äckligt alltså. Haha vad fan yrar han om?:p

Jag bestämde mig för att beställa hem nya iphone s imorgon, men jag har beslutsångest:/. Kanske borde vänta? Trivs ju med den jag har:/.

6 Tim senare fortsätter jag detta blogginlägg haha. Blev så trött på skiten förut så jag orkade inte skriva klart. Istället la jag mig och beställde hem appar;p. Ladda ner några st riktigt goa faktiskt:). Order chaos bland annat, ett WoW liknande spel, riktigt grymt och roligt:). Har dock kommit så långt som till lvl 4 bara haha. Men jag lunkar på:), sakta man säkert;)! Är ju som sagt annars ganska kati i såna spel, tror att jag klarar mer än jag gör;p. Och jag var visst lite så förut med, gick ut på ett fält nyfiken som jag är;p, visste ju att monstren skulle ha mycket högre lvl där än där jag var innan, men titta kan man ju alltid tänkte jag:). Men nä då hoppar det fram nått jävla monster bakom mig och går till attack. Jag tänkte fan nu är det kört:/, men så kom nån annan helhjärtad människa i högre lvl och rädda mig i sista stund;p. Jag fick till och med lota;)! Så nu ska jag försöka vara lite mindre kati framöver;p.

Nu ska jag iaf sova, fått nog av denna dagen. Längtar dock inte tills nästa. Kan vi inte bara stanna kl nånstans mitt i natt bara?!

Okej någon kvarts spelning till bara sen sänga;). Morgondagen får vänta;).

Inga kommentarer: